Thursday 26 May 2016

PERNIAGAAN YANG TERANCANG (3)

Teks dan Foto : Rozie Wahid

Kami bertiga telah sebulat suara untuk memberi nama brand produk kami iaitu PROPA by MW Series Group. Kenapa PROPA? Kerana ia satu nama yang mengambarkan kehebatan diri dan situasi. Ya, kami mahu menjadi hebat, sehebat nama PROPA.

       Apa ada dengan PROPA? Kami akan menyediakan setiap koleksi pakaian mengikut berperingkat. Peringkat permulaan dan juga melihat sambutan Hari Raya tidak begitu jauh lagi, kami sepakat untuk mengeluarkan produk tudung/hijab dahulu.

            Sesiapa yang berminat untuk menjenguk, cuci mata, membeli sehelai dua atau ingin berniaga kami sediakan sistem agen. Namun untuk yang baru ingin mencuba perniagaan online dengan modal yang rendah boleh bermula dengan dropship.

            Apa itu agen? Agen adalah pengedar produk bagi pihak syarikat kami dengan mengikut terma dan syarat yang disediakan. Agen perlu membeli produk kami dengan minama Lot sebagai stok permulaan perniagaan. Segala tools perniagaan seperti gambar yang professional akan diberi bagi memudahkan promosi. Keuntungan agen adalah tinggi kerana pihak syarikat inginkan agen yang berkualiti dan aktif.

      Apa itu dropship pula? Dropship adalah agen yang mempromosikan produk syarikat tanpa mengeluarkan modal yang besar iaitu prepaid hand phone yang berinternet sahaja serta yuran yang minima. Tiada istilah menjadi Dropship tanpa modal, segalanya bermodal. Dropship tidak perlu menyimpan stok di tangan dan hanya menyerahkan detail pelanggan kepada kami untuk tujuan pengeposan produk. Segalanya hanya di hujung jari. Ingin Berjaya atau tidak, tepuk dada tanyalah selera.

            Sesiapa yang berminat untuk membeli produk kami atau menjadi agen pengedar atau hanya sekadar dropship, anda dialu-alukan.

Mohon like page kami untuk melihat koleksi yang dihidangkan;
Boleh follow di instagram kami;
@hijab_propa
Atau Whatsapp terus ke +601124002938

Kami akan memberi jawapan atas setiap soalan anda. Jom Singgah!!!












5 comments:

  1. Alhamdulillah..gud luck to PROPA

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah..penulisan blog akak untuk tajuk ni telah menjadi penulisan blog pilihan MAJALAH WANITA Bil:1706 Julai-0gos 2016.Selamat Maju Jaya..Bukan mudah tapi Jangan cepat mengalah

      Delete
    2. Tahniah..penulisan blog akak untuk tajuk ni telah menjadi penulisan blog pilihan MAJALAH WANITA Bil:1706 Julai-0gos 2016.Selamat Maju Jaya..Bukan mudah tapi Jangan cepat mengalah

      Delete
  3. Tahniah..penulisan blog sis untuk tajuk ni telah menjadi penulisan blog pilihan MAJALAH WANITA Bil:1706 Julai-0gos 2016.Selamat Maju Jaya..Bukan mudah tapi Jangan cepat mengalah.

    ReplyDelete